Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
Als een product op voorraad is in de bijs ons, kan het vandaag nog besteld worden en kan het de volgende (werk)dag geleverd worden. Bij dringende situaties graag met ons contact opnemen voor een passende oplossing.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Er zijn een paar dingen die je kunt doen.
1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket
Je vindt deze in Mijn Account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Controleer je mail
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Bouwen jullie mijn product ook in?
Ja, je kunt de inbouw service selecteren op de pagina van het door jou gekozen product of in je winkelwagen. Staat er geen extra service? Dan bouwen we dit product helaas niet voor je in.
Op dit moment bieden we de volgende inbouw service aan:
Moederbord vanaf € 29,-
Voeding € 19,-
Geheugen module € 19,-
Optical drive € 19,-
SSD/HDD € 19,-
Geen FAQ items beschikbaar voor 'Garantie, reparatie en verzekeringen'
Geen FAQ items beschikbaar voor 'Bestellen'
Geen FAQ items beschikbaar voor 'Ruilen en retourneren'
Geen FAQ items beschikbaar voor 'Betalen'